Ειδήσεις/Κούλης ο αθλητούλης

Από τη Φρικηπαίδεια, την ελεύθερη παρωδία
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση

Frikipaideia news.PNG

Makis bush.jpg
Αυτό το άρθρο προέρχεται από τα ΦρίκηNews, τις ειδήσεις που λένε για τα πάντα την αλήθεια.

Τελευταία, ο Κυριάκος Μητσοτάκης εκδηλώνει έντονο ενδιαφέρον για τον χώρο του αθλητισμού, όχι μόνο υποσχόμενος μεταρρυθμίσεις, αλλά και λαμβάνοντας συμμετοχή σε αθλητικά δρώμενα!

“Η ΝΔ αποδεικνύει έμπρακτα στον κόσμο ότι δε δείχνει ενδιαφέρον μόνο για τους οικονομικούς αγώνες των Ελλήνων, αλλά και για τους καθημερινούς αγώνες του απλού λαού σε γήπεδα ποδοσφαίρου, μπάσκετ και βόλλεϋ.”

- Δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε αποκλειστική συνέντευξη που έδωσε στη Φρικηπαίδεια.

Επίσης, προσέθεσε:

“Παρατηρώ επίσης ότι ακόμη και τα ποσοστά επισκεψιμότητας της Φρικηπαίδειας είναι μειωμένα κατά 50% μετά την εκλογή Τσίπρα το 2015. Η Νέα Δημοκρατία δεσμεύεται να αυξήσει αυτά τα απαράδεκτα ποσοστά, κάνοντας στους Έλληνες πιο ελκυστική την ποιοτική σάτιρα.”

-

Και συνέχισε λέγοντας:

“Όταν με το καλό παραδεχθεί αυτός ο αθεόφοβος, προδότης και ψεύτης κος Τσίπρας ότι έχει αποτύχει παταγωδώς και δώσει εντολή για τη διεξαγωγή εθνικών εκλογών, η Νέα Δημοκρατία θα προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις, προωθώντας την καινοτόμο "εναλλακτική πολιτική", η οποία θα προωθεί και τον πολιτικό αθλητισμό...”

-

Τέλος, άφησε υπονοούμενα με την τελευταία του φράση:

ΠΑΣΟΚ, see you on the court.”

-

Στιγμιότυπα[επεξεργασία]