Ζητάς

Από τη Φρικηπαίδεια, την ελεύθερη παρωδία
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Τυπικό δείγμα Ζητά με εμφανή την επιρροή του Ζορό.

Τζένεραλ Ινφορμέσιον[επεξεργασία]

Ζητάς είναι η υποκατηγορία αστυνομικού που έχει μηχανή και όχι βουμ-βουμ. Φοράει δερμάτινα ρούχα και μπότες(!?!) και ένα κράνος που δεν γράφει Ζ πάνω γιατί τότε θα είχαμε τον Ζορό. Καβαλάνε μηχανές SUZUKI αποκλειστικά που έχουνε δύο θήκες σαν γλουτούς (λαϊκιστί κωλομέρια) στο πίσω μέρος, στα οποία βάζουνε μέσα δακρυγόνα, χειροπέδες, γκλόμπ, καρνέ κλήσεων, πιστολάκια, νεροπίστολα, κτλ κτλ. Από πίσω έχουν μία κολώνα με την λεγόμενη "σειρήνα" (το όνομά της από τον μαγευτικό ήχο που κάνει). Χρησιμεύει και για να ακουμπάει ο Ζας την πλάτη του.

Εντοπισμός[επεξεργασία]

Αν θέλετε να τους βρείτε, που δεν νομίζω να είστε τόσο ηλίθιοι, θα τους συναντήσετε κυρίως μαζί με έναν επίσημο ή μια κλούβα (λεωφορεία που κουβάλανε ματατζήδες) ή σε κάποιο μπλόκο μέσα στην πόλη. Αν καλέσετε το 100 και πείτε ότι σας ενοχλούν τα μηχανάκια θα ερθούν δυο-τρεις Ζδες να κάνουν περισσότερο θόρυβο.

Ετυμολογία[επεξεργασία]

Το όνομά τους πιθανολογείται σύμφωνα με τον κ. Μπαμπινιώτη απο το Ζητάω/-ώ. Είναι βάσιμο γιατί αν σε σταματήσουν σε μπλόκο ζητάνε την άδεια, το ένα, το άλλο... Και με το πέρασμα των χρόνων έμεινε ο Ζητάς. Άλλοι, όπως ο κ. Φυτράκης και ο κ. Τριανταφυλλίδης επίμενουν ότι το Ζήτα προέρχεται από το Ζορό, πράγμα το οποίο είναι αβάσιμο, διότι δεν έχουν καμία ομοιότητα (εκτός του Ζ). Αυτοαποκαλούνται Άμεση Δράση΄. Άγνωστο γιατί.

Επίπεδο Επικινδυνότητας[επεξεργασία]

Γενικό επίπεδο επικινδυνότητας (βάσει της κλίμακας Πρήχτερ): 1

Ειδικές Πληροφορίες: Δεν είναι επικίνδυνοι εκτός από μερικούς με μουστάκι και μπυροκοιλιά. Επίσης ενίοτε πυροβολούν και κάνουν νταηλίκια έξω από το νεκροταφείο τη μέρα της κηδείας του εφήβου, τον οποίο δολοφόνησε το πλάσμα ειδικός φρουρός. Το φετίχ τους δεν είναι δακρυγόνα και γκλόμπ, αλλά πυροβολισμοί στον αέρα, τραμπουκισμοί, κόντρες με τις μηχανές, χουλιγκανισμοί και βέβαια επίσης πρόστιμα ποικίλων ποσών.