Κατερίνα

Από τη Φρικηπαίδεια, την ελεύθερη παρωδία
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση

Γυναικείο όνομα που συνηθίζεται τόσο στο ανθρώπινο όσο και στο βριλικό έθνος.
Κατοικεί σε διάφορες περιοχές αλλά κυρίως στα Βριλήσσια (τα οποία παρεπιπτόντως πήραν το όνομα τους από τα Βριλ και όχι από την αρχαία ονομασία της Πεντέλης - ρε τι ακούμε) καθώς και στην Νέα Ιωνία (η οποία πήρε το όνομα της από το νέο εργοστάσιο της σοκολάτας Ιον). Επίσης Κατερίνες υπάρχουν και υβρίδια διασταύρωσης Βριλ με γκρέμλινς και με εκχύλισμα σόγιας. Όλες όμως οι Κατερινάδες κατάγονται από τον Πούτσο.

Στέκια[επεξεργασία]

Τα Κατερινοβρίλ κατοικούν βέβαια κάτω από τη γη μια και αυτή είναι τρύπια όπως έχουν υποστηρίξει κατά καιρούς επιφανείς επιστήμονες από το 2000 πχ έως το 1650 μχ. Επίσης και σύγχρονοι μελετητές που έχουν εμφανιστεί σε εκπομπές ανωτέρου πνευματικού επιπέδου (Χαρδαβέλας) έχουν αποδείξει με τις τελειότερες επιστημονικές μεθόδους την κουφιο(κεφαλιά τους) στερεουγροποιημένη σύσταση του πλανήτη μας. Όποιος νύχτα περπατεί λάσπες και σκατά πατεί, αλλά προσοχή και στις τρύπες.

Και φυσικά η τρύπα του όζοντος είναι ψέμα για να μας αποπροσανατολίσει από την τρύπα στον Νότιο πόλο και την τρύπα στο κεφάλι μας.

Άλλα φρούτα[επεξεργασία]

<poll> Τί φρούτο είστε? Μπανάνα Νικ Άννα Μήτσος Σόφυ Τάκης Καττρίν Μπάμπης Μαρί Χώστας Ελένη Χρήστος Βασσίλω Γιάννος Γιώργης Ένα που δεν το ξέρει η μάνα του. </poll>