Φανάρι

Από τη Φρικηπαίδεια, την ελεύθερη παρωδία
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση

“Άρα έχουμε και λέμε, με το κόκκινο περνάμε και με το πράσινο σταματάμε;”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τα φανάρια

Το Φανάρι είναι ένα συνηθισμένο φαινόμενο των ελληνικών πόλεων και συναντιέται σε όλους τους δρόμους της Ελλάδας. Χαρακτηρίζεται ως κολώνα, στήλος, στυλός και σιδηροκαυκάλι(και όμως ναι!). Έχει σχήμα κυλινδρικό και μακρόστενο με ένα κουτί από πάνω που αλλάζει φωτάκια. Είναι ο αρχηγός των δρόμων καθώς ΑΥΤΟ καθορίζει πότε θα σταματήσετε και πότε θα ξεκινήσετε. Προκαλεί μποτιλιαρίσματα, τρακαρίσματα και σωβρακοφάνεια.

Κακοποίηση φαναριού από ον αγνώστου ταυτότητας. Η φωτογραφία κλάπηκε από το ημερολόγιο του Μάκη...

Χρώματα[επεξεργασία]

Το φανάρι έχει ως κύριο χαρακτηριστικό την αλλαγή χρωμάτων για να αποφεύγει τους εχθρούς του, τις κολώνες της Δ.Ε.Η. αποτελείται από 10 χρώματα που καθορίζουν την κυκλοφορία.

Άσπρο[επεξεργασία]

Ο οδηγός μπορεί να οδηγήσει εφόσον είναι αγαθός. Αν δεν είναι, τον παίρνει ο διάολος.

Κίτρινο[επεξεργασία]

Ο οδηγός πρέπει να γκαζώσει γιατί θα κατουρηθεί πάνω του από τα ακέφαλα Βριλ.

Πορτοκαλί[επεξεργασία]

Ο οδηγός όσο γκαζώνει κερδίζει Βιταμίνη C και τρώει πορτοκάλια. Αν δεν γκαζώσει, τρώει πορτοκαλί παπάκια.

Κόκκινο[επεξεργασία]

Ο οδηγός ψεκάζει για να ξεφύγει από τους ταύρους που σκάνε πάνω στα φανάρια.

Ροζ [επεξεργασία]

Ο οδηγός γκαζωνει για να ξεφύγει από τους άντρακλες.

Πράσινο[επεξεργασία]

Ο οδηγός σταματάει. Διάβαση οικολογικών αμαξιών.

Μπλέ[επεξεργασία]

Ο οδηγός πεθαίνει από Μπλε οθόνη του θανάτου.

Καφέ[επεξεργασία]

Ο ουρανός αρχίζει να σκοτεινιάζει. Ένας χαρακτηριστικό ήχος ακούγεται και αρχίζει να βρέχει σκατά.

Γκρί [επεξεργασία]

Ο οδηγός αρχίζει να τρέχει πανικόβλητος. Ελ βγαίνουν από τα διαστημόπλοια προκαλώντας πανικό. Τα φανάρια καταγγέλουν τους Ελ για παραβίαση της ώρας κοινής ησυχίας.

Μαύρο[επεξεργασία]

Αν είναι τυχερός και ξεφύγει, ο οδηγός βάζει τα κλάματα. Αν όχι, γίνετε Emo και αυτοκτονεί γιατί του έσπασε ένα νύχι.

Γαλάζιο[επεξεργασία]

Ο οδηγός οδηγάει με ντεπόζιτο γεμάτο νερό. Από την εξάτμιση βγαίνουν μπουρμπουλήθρες. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου γίνετε φαινόμενο του ποτιστηρίου.

Πολύχρωμο[επεξεργασία]

Αν συμβεί ποτέ αυτό, Ο Καιρός Γαρ Εγγύς.

Φανάρια και 20ος αιώνας[επεξεργασία]

Τα φανάρια έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην καταστροφή του περιβάλλοντος, καθώς καθυστερούν τα οχήματα με αποτέλεσμα να αυξάνεται το φαινόμενο της σωβρακοφάνειας. Πολλοί ήταν οι Βριλ που επιτέθηκαν στα φανάρια, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Σύνδρομο του τροχονόμου[επεξεργασία]

Πολλές είναι οι φορές που αναρωτιέστε "Μα γιατί αργεί η ουρά;". Ένα θα σας πώ αγαπητοί αναγνώστες. Για όλα φταίνε οι Βριλ! Αυτοί χαλάνε τα φανάρια, μεταμφιέζονται σε τροχονόμους και αφήνουν πάντα την μικρότερη ουρά να περνάει για μισή ώρα. Αυτοί είναι που σφυράνε με την σφυρίχτρα διαταράσσοντας την κοινή ησυχία. Αυτοί είναι οι Παρά-Άλλοι στους Χαζοχαρούμενους. Αυτοί είναι πίσω από την Μπλε οθόνη του θανάτου και το Limewire. Αυτοί ψηφίζουν Λευκό στις εκλογές. Είναι οι Κακοί. Και εξαιτίας τους, 10.000 φανάρια πεθαίνουν κάθε μέρα από ατυχήματα με αμάξια.

Κακοποίηση φαναριών ζωντανά[επεξεργασία]

Η μεγαλύτερη συγκέντρωση Βριλ σε δρόμο χωρίς φανάρια.

Σώστε τα Φανάρια[επεξεργασία]

Σώστε τα φανάρια! Δώστε ελευθερία στην πολυχρωμία! Ψηφίστε Γιατροί χωρίς Φανάρια!!!